reisdag - Reisverslag uit Vallcarca, Spanje van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu reisdag - Reisverslag uit Vallcarca, Spanje van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu

reisdag

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

19 Juli 2015 | Spanje, Vallcarca

Hola!

Om 17.45 begon de reis vanaf het huis van Jantien. Klaar voor vertrek! In de auto bleek echter een verstekeling aanwezig te zijn, een verstekeling met een missie, namelijk; het uitzwaaien van zijn vriendinnetje!
Kortom, deze twee vriendinnetjes werden op gepaste wijze uitgezwaaid naar de stad van Gaudi.

Op het vliegveld hebben we nog even wat tijd verdreven met een smoothie en een koekje. Tevens kwamen we een bekend gezicht tegen in de vorm van Dylan.
Bij het boarden waren we de allerlaatste passagiers die het vliegtuig instapten, once-upon-a-lifetime-experience! De verdere vlucht verliep zonder problemen en onder het genot van een natje en een droogje hebben wij ons te goed gedaan aan het heerlijke wolkendek van Europa!

Van het vliegveld naar het hotel was nog een avontuur. Eerst een pendelbus naar Placa de Catalunya, dat ging prima. Daarna begon het drama.. De metro's reden niet meer en dus konden wij onze planning in de container gooien. Eerst een stuk gelopen en daarna een (toevallig voorbijrijdende) nachtbus gepakt. Deze bracht ons gelukkig naar de plaats van bestemming. Helaas duurde onze rit naar het hotel hierdoor wel een uur langer dan gepland..

Nu in de hotelkamer (01.??) even de pootjes in het water en dan slapen!

Weltrusten.

• 19 Juli 2015 - 05:12

Daan Kruik:

Hi meiden. Veel plezier in Barça. Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Bij ons is het nu 20.15 u. Tijd om een reisverslag te maken.