wachten op dag 3 - Reisverslag uit Vallcarca, Spanje van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu wachten op dag 3 - Reisverslag uit Vallcarca, Spanje van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu

wachten op dag 3

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

21 Juli 2015 | Spanje, Vallcarca

Hola!

Vandaag een rustig dagje. Met de metro naar Diagonal, hier ontbeten met broodjes met Spaanse ham en kaas.

Na het ontbijt hebben we de buitenkant van Casa Milo bekeken en gingen we op zoek naar Casa Batlo. Helaas liepen we hiervoor de verkeerde kant op, het stond niet op de kaart en we moesten gokken of we links of rechts gingen. Uiteraard kozen wij verkeerd.. Gelukkig kwamen we daar achter toen we nog niet heel ver gelopen hadden en konden we omkeren. Casa Batlò was heel mooi, mooie kleuren en de balkonnetjes waren heel grappig! De entree wat minder (22,50 pp).

Met de metro naar Vallcarca om een middagje te chillen in Park Guëll. En gechilld hebben we! Na een lange zoektocht over stijle heuvels en diepe dalen, 3 uur lang in de brandende zon tot we het park in mochten.. Maar het was het wel waard! Lekker veel foto's gemaakt en als lunch een blueberrymuffin! Jantien en ik hebben heel erg dezelfde smaak, we eten steeds hetzelfde! Haha!

Vanavond weten we nog niet waar we gaan eten, maar het zal niet ver bij het hotel vandaan zijn. Onze pootjes zijn gesloopt :o

Xxx

• 21 Juli 2015 - 19:18

Jolanda:

Hola, weer een fijn verslag. Wel goed voor de conditie, zoveel lopen. Morgen alweer richting huis. Nog een mooie laatste dag, dikke kus

• 21 Juli 2015 - 23:39

Cees:

3uu in de rij.... Pffff. Fijm dat het het wachten waard was. Morgen alweer laatste dagje. Tot snel!