Dag 1 en 2: eerste ervaringen in Tunesië - Reisverslag uit Yasmine Hammamet, Tunesië van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2: eerste ervaringen in Tunesië - Reisverslag uit Yasmine Hammamet, Tunesië van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2: eerste ervaringen in Tunesië

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

03 Augustus 2014 | Tunesië, Yasmine Hammamet

Marhaba!

Gisterennacht aangekomen in Tunesië. Na een vertraging van meer dan 15 minuten en een tussenstop op Djerba om iets voor middernacht op de accommodatie: Bravo Garden.

Na aankomst direct naar bed, waar we eerst 2 verdiepingen met de trap omhoog moesten.. De lift was stuk (hij is nu ook nog niet gemaakt).

In de ochtend vroeg opgestaan om naar het praatje van de Corendonman te gaan. Uiteindelijk een uur eerder opgestaan dan nodig omdat onze phones de tijd niet hadden aangepast en het hier 1 uur eerder is.

De man had een verhaaltje over excursies en de medina's in Hamamet. Verder een waarschuwing voor het uitvoeren van de Tunesische dinar, die mag je namelijk niet mee nemen naar huis.. Als je wordt gecontroleerd en je hebt meer dan 20 dinar oid bij je dan moet je dat wisselen. Enige probleem is dat je dan weer terug door de douane en paspoortcontrole moet. Uitgeven dus!

Na het praatje zijn we gaan pinnen in de buurt van het hotel. Helaas ging het niet goed met de creditcard dus die is nu ingeslikt en hebben we laten blokkeren. Even handdoeken gekocht voor bij het zwembad en weer terug gegaan naar het hotel.

Bij het hotel eerst even naar de kamer en daarna naar het zwembad om even af te koelen. Straks lekker dineren en een avondshow en dan naar bedje met onze mierenvriendjes.

Xxx

Cees en Pris