de reis - Reisverslag uit Tuscolano, Italië van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Tuscolano, Italië van Priscilla Wolvers - WaarBenJij.nu

de reis

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

19 Oktober 2014 | Italië, Tuscolano

Buongiorno!

Vrijdagavond begon het avontuur. De auto met papa Gijsen, Lily en Daan reed voor. Instappen en op weg naar Schiphol! Even korte vertraging, de brug op de a44 stond open, maar ruim op tijd voor het vliegtuig. Uiteindelijk konden we pas op de vertrektijd richting het vliegtuig lopen, kleine vertraging dus.

Na een vlucht van 1 uur en 45 minuten geland. Wij dachten met de trein op pad te kunnen, maar helaas, de eerste trein reed pas om 5.57.. Aangezien het net na middernacht was, hebben we toch maar een taxi opgezocht.

De taxi bracht ons naar de juiste straat, maar hij wist niet waar het hotel was. Uitgestapt en betaald en begonnen aan een nachtelijke wandeling, op zoek naar het hotel. Na enkele omzwervingen het hotel gevonden, Hotel Artis.

Het hotel is modern ingericht en erg netjes. De kamers zijn groot en het bed ligt heerlijk.

Buona notte

• 20 Oktober 2014 - 19:43

Wil:

Jullie zitten, na omzwervingen, goed in het hotel. Vreemd dat de chauffeur het hotel niet kende. Geen last van dierengeluiden in het hotel Artis.....
    Lagen de muntjes voor het oprapen in de droge Trevi-fontein ?
    Geniet nog even van die mooie stad en doe de groeten aan popi...uh ben z'n naam kwijt.

Groetjes
    Wil